torsdag 29. desember 2011

Pappesker, søppelsekker og julefeiring..

Ja, da var flyttingen unnagjort - litt vemodig, men fint også! Jeg visste ikke at det var MULIG å samle på så mye dritt!!!! I tillegg lå hele Anes barne- og ungdomsår på loftet... En full henger er kjørt på Øra, minst en til må kjøres - jeg må bare sortere litt først! Svigerinna mi sier det ligger i genene - brodern er visst likedan (jeg snes nå han er MYE verre enn meg), men det er ikke lett å kaste alt mulig!
Den nye leiligheten hadde et par dager med innholdskontroll før loftet ble tømt og kaoset kom ramlende ned trappa! ;)
Julaften ble feiret hos min bror og svigerinne med mamma og svigermor tilstede og Ane og Kalle og Kula kom til pakker - VELDIG KOSELIG! og den beste ribba jeg noen gang har spist!!!!!! :D Martin spiste så han hadde vondt og magen blei helt i ulage, og resten av ribba prøvde vi å kverke til frokost 1.dag ;D Jeg klarte heldigvis å la være og forspise meg, men var god og mett noen dager -hihi ;D
Tok meg flyttefri tom 1.dag, men 2.dag var det på'n igjen og jeg vasket meg ut og flyttet resten i går!! Hurra!! Så: All dritten ble flyttet og vasket vekk, så nå venter bare finsorteringen (brodern stod for grovsorteringen..) OG hva gjør jeg da?? Jo: Jeg rømmer til Bekketoppen for å trekke luft og å gjøre klart til nyttårsfeiering med bikkjer, katter og venner - jeg gleder meg!! Har kjøpt kalkun m/tilbehør og tenker veldig på hvordan jeg skal fixe den, har noen alternativer ;) Boblevann og pinnevin og øl og farris - detta blir bra! Kanskje jeg i morgen skal prøve en liten blogg med bilder til;)
Ha en fin kveld!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar