søndag 18. desember 2011

Juleforberedelser, oppussing og flytting......

ALT på en gang!!! Kjøkkenet er ferdig, dog uten vann, men det er nok ikke så enkelt å finne en rørlegger nå rett før jul.... ;) De første pappeskene er fylt inn i bokhylla, flere står i kø, og kjøkkenet har nå startet nedpakkingen :D Noen skap er tomme, kommoden er tom, klesskapet mitt er ryddet i og gitt bort/kastet, det har kommet opp stikkontakter i stua og er lagt opp til å fortsette inn på soverommet (gikk tom for letti-stifter) resten kommer i morgen og DA starter den store flyttingen!!!
Vi skal heldigvis bort på julaften, men det er kun kjøpt inn 2 julepresanger foreløpig, så jeg MÅ snart i butikken!
Anes mage vokser og vokser og var nok ikke helt fornøyd med flyttingen de gjorde i helgen...(det er nemlig ikke bare vi som flytter!) Ane og Kalle har kjøpt seg hus på Hvaler, og de ville inn før jul, så her går det unna!!!! Jeg gleder med til å dra på besøk - de fikk nemlig ingen flyttehjelp av meg denne gangen da jeg var litt opptatt....
På lørdag var vi i 50-års lag til min venninne Nina, veldig hyggelig, med taler,sang og tårer!! (Jeg er ei skikkelig sippeguri - hehe) . Ble ikke så sent for meg, men jeg var oppe tidlig i dag og klar for ny dyst, så etter en runde rundt vollen med voffser og mamma, var det full fres! Nå gleder jeg meg til å komme inn i ny leilighet, få gjort unna julehandelen og nyte en hel dag i skogen med etterfølgende kveld i sofaen!!
EN GLEDELIG JUL ØNSKER JEG DERE ALLE!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar