lørdag 10. desember 2011

Oppussing og flytting.....

Ojj, jeg pusser opp! og skal flytte før jul...... :D Kjøkkenet kom flatpakket fra Ikea på onsdag, må skrues sammen fra bunnen, MEEEEN gulvet må på først og strømmen må frem før det.... pust! I tillegg skal hele leiligheten pakkes ned i esker og bokser som ikke kan flyttes på før det er klart - jo - vi har litt å gjøre! Nå hører det med at jeg får og har fått mye hjelp, og siden jeg er optimist av natur, skal det nok gå bra!! Jeg tar bilder underveis, men har ikke tid til å sette meg inn i hvordan jeg skall flette sånt inn her før ETTER at jeg har flyttet og vasket og feiert jul, så DA - skal jeg ;)!!
I tillegg har nå Ane og Kalle kjøpt seg hus på Hvaler og skal flytte neste uke, og så skal jeg bli bestemimmi!!! HURRA!!!! :D Babisen får værsågod vente til etter nyttår, men vi har litt å styre med alle sammen.. stakkars voffsene - de får litt tur og litt lek, men skulle nok hatt mye mer - jeg skulle vel strengt talt hatt litt mer tur, jeg også, men pytt! det får vente så lenge ;) Ha en riktig god helg alle!!

1 kommentar:

  1. Du verden så mye nytt!! Hvor flytte??? Gled deg til bestemorrollen!!

    SvarSlett